کد خبر: ۷۵۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۱
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امید گَرکَز سرباز وظیفه آق قلایی بود که تیر پارسال، حین انجام ماموریت و تعیقب و گریز با ضربه چاقوی یک مجرم سابقه دار به قتل رسید.
قتل یک سرباز وظیفه با چاقوی مجرم سابقه دار/ حکم قصاص قاتل صادر شدبه گزارش خبرداغ،هادی هاشمیان اظهار کرد: تیر ماه سال 95، ماموران نیروی انتظامی حین گشت زنی در کوی افسران گرگان به فردی مشکوک شدند که حین تعقیب و گریز، این فرد با ضربه چاقو سرباز نیروی انتظامی را زخمی کرد.

وی افزود: این سرباز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت، جان باخت.

هاشمیان گفت: حکم قصاص قاتل پس از رسیدگی در شعبه ک کیفری یک استان صادر شد و به زودی برای تایید حکم به دیوان عالی کشور فرستاده می‌شود.

رییس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور پرونده برای استیذان - اجازه اجرای حکم اعدام - به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: