کد خبر: ۷۵۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۹۳
قطار دو نفر را در نزديکي ايستگاه تله زنگ انديمشک زير گرفت دو نفر در برخورد قطار محلي با آنان در نزديکي ايستگاه راه آهن تله زنگ در محدوده راه آهن ناحيه زاگرس مصدوم شدند.
قطار دو نفر را در انديمشک زير گرفت
به گزارش خبرداغ ، اين حادثه حوالي ساعت 19دوشنبه شب در مسير راه آهن انديمشک - دورود و در نزديکي ايستگاه تله زنگ رخ داده است. 

به گفته شاهدان حادثه يکي از نگهبانان خط و ابنيه فني راه آهن هنگام سوار شدن به قطار محلي که در حال حرکت بوده زير چرخ قطار افتاده و مصدوم شده اند. 

گفته مي شود اين نگهبان جوان با 34 سال سن از ناحيه هر دو پا به شدت آسيب ديده و به وسيله درزين و اورژانس 115 در به بيمارستان انديمشک منتقل شد. 

گفته مي شود فرد ديگري نيز در اين حادثه دچار مصدوميت جزئي شده است. 

پيمان جهانگيري فرماندار انديمشک دوشنبه شب در گفت و گو با ايرنا با تائيد اين حادثه گفت: مصدوم اين حادثه به وسيله درزين به ايستگاه مازو منتقل شده تا از آنجا به وسيله اورژانس 115به بيمارستان انديمشک منتقل شود. 

وي با بيان اينکه حال مصدوم ديگر اين حادثه که آسيب جزئي ديده خوب است، افزود: چگونگي وقوع اين حادثه از سوي راه آهن ناحيه زاگرس در دست بررسي است. 

اين حادثه در 130 کيلومتري انديمشک در نزديکي ايستگاه تله زنگ رخ داده است. 

راه آهن ناحيه زاگرس انديمشک داراي 12 ايستگاه با حوزه استحفاظي 222 کيلومتر است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: