کد خبر: ۷۵۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۰
مفتح:
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
نرخ مالیات بر درآمد کارکنان ۱۰درصد محاسبه شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدمهدی مفتح با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهار داشت: بررسی جزییات لایحه بودجه ۹۷ پیشنهادی دولت در بخش درآمدی در کمیسیون ادامه دارد و چند تبصره از آن مطالعه و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بندها (هـ)،(و)،(ح)، (ز) و (ط) تبرصه ۶ از ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: ۰.۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات برارزش افزوده به ورزش اختصاص پیدا کرد.

وی اظهارداشت: همچنین مالیات بر درآمد کارکنان دولت ۱۰ درصد محاسبه شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد از مبلغ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز و ۱۰۰ تومان از مشترکین برق برای بیمه آتش سوزی دریافت شود.این ارقام برای مشترکین شهری درنظرگرفته و مقرر شد که مشترکین روستایی نصف این مبالغ را جهت بیمه آتش سوزی پرداخت کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: