جلسه شورای مدیران شرکت بیمه "ما" با حضور اعضایهیات مدیره، مدیر عامل، معاونین و مدیران تشکیل شد.
وی در سخنانی به اهداف برنامه استرتژیک پنج ساله شرکت اشاره کرد و گفت: کلیه کارکنان باید اهتمام خویش را بکار برند تا منجر به تعالی و ارتقا جایگاه بیمه "ما" در صنعت بیمه گردد.
آقای بهاریفر ، به نقاط قوت و ویژگیهای منحصر به فرد بیمه "ما" و نهادینه شدن تفکر اقتصادی و سودآوری در شرکت اشاره کرد و افزود: این امر با ایجاد توازن در هزینهها و منابع درآمدی شرکت در کنار بهرهگیری از پتانسیل زنجیره ارزش بانک و مشتریان ارزنده میسر خواهد شد.
وی در ادامه محصولات بیمهای ارائه شده از سوی بیمه "ما" را معرفی گرد و گفت: یکی از بهترین محصولات عرضه شده در حوزه بیمههای عمر و سرمایهگذاری است که با توجه به شرایط محصول و بازار، فرصت افزایش فروش و ارتقا سهم بازار برای این رشته قابل دسترس است.
آقای بهاری فر خاطرنشان کرد: شرکت بیمه "ما" در مدت کوتاهی توانسته است در زمینه برندینگ و ارائه محصولات نوین و متمایز در بازار صنعت بیمه مطرح شود و اکنون زمان آن است که به سوی ارتقاEPSشرکت و به سمت استانداردهای بینالمللی مالی همچونIFRS17حرکت نماییم.
مدیرعامل بیمه "ما" در انتها به اهمیت نرخدهی فنی در مناقصات بزرگ اشاره کرده و افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان بسیار پررنگ و غیرفابل انکار میباشد.
عضو هیأت مدیره بانک ملت شرکت بیمه "ما" را برندی مرغوب و خوب و مدیران آن را مدیرانی کاملا حرفهای خواند که این شرکت به پشتوانه این مدیران و کارکنان، در صنعت بیمه خودنمایی میکند. وی با اشاره به این نکته که تسهیل ارتباطات و ایجاد فهم مشترک بین بانک ملت و بیمه "ما" دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته است، خاطر نشان کرد مدیران بیمه "ما" جزو مدیران با سابقه صنعت بیمه کشور هستند و افزایش بلوغ و دانش حرفهای این شرکت به دلیل وجود این سرمایههای گرانسنگ است.
دکتر تاجیک در انتها بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از سهامداران و پتانسیلهای آنها تاکید کرد و افزود : این شرکت به پشتوانه نیروی انسانی مجرب و متخصص خود میتواند حضور فعالی در بخش انرژی کشور داشته باشد و در کنسرسیومهای بیمهای این حوزه نقش مؤثری ایفا کند.