کد خبر: ۷۵۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
تعداد بازدید: ۳۳۲
در آخرین جلسه شورای تامین جزیره کیش مصوبه ممنوعیت قطع آب و برق مشترکان این جزیره، بدون هماهنگی با دبیر این شورا، مورد تایید قرار گرفت.
قطع آب و برق بدون هماهنگی با شورای تامین کیش ممنوع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ سعید پورعلی دبیر شورای تامین جزیره کیش با اشاره به موضوع مشکلات قطع آب و برق مشترکان این منطقه گفت: شرکت آب و برق کیش تا اطلاع ثانوی بدون هماهنگی با دبیر این شورا مجاز به قطع آب و برق مشترکان نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و برق کیش هیچ مجوز قانونی برای ارسال نامه و اخطار به مشترکان ندارد؛ خاطر نشان ساخت: در جلسه شورای تامین ، به منظور پیگیری وصول مطالبات شرکت آب و برق کار گروهی متشکل از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت آب و برق کیش تشکیل می شود تا وصول مطالبات را مدیریت کند.

پور علی خاطر نشان ساخت: برابر قانون، اجرای مصوبات شورای تامین برای تمامی دستگاه ها، ادارات و نهادهای این منطقه الزامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: