کد خبر: ۷۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۷۳
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با توقف تیم های اصفهانی و پیروزی سپیدرود رشت آغاز شد.
قاضی به علیپور نزدیک شد / توقف اصفهانی‌ها در روز پیروزی سپیدرودبه گزارش خبرداغ ، در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال عصر امروز چهار دیدار در شهرهای مشهد، اصفهان، رشت و تهران برگزار شد.

 

دیدار پدیده و پیکان در مشهد به تساوی یک بر یک انجامید. محمد قاضی برای میزبان و آرمان قاسمی برای پیکان گلزنی کردند. مهاجم پدیده با این گل 9 گله شده و به یک قدمی علی علیپور در صدر جدول رسید.

 

ذوب‌آهن در خانه مقابل مشکی‌پوشان قعرجدولی با تساوی بدون گل متوقف شد. در حاشیه این بازی تماشاگران شعار "قلعه نویی حیا کن، ذوب آهن را رها کن" سر دادند.

 

سپیدرود رشت سه بر یک از سد نفت تهران گذاشت. علی عباسی، محمد نزهتی و میعاد یزدانی برای میزبان و حبیب‌زاده برای نفت گلزنی کردند. ملکی از سپیدرود در دقیقه 71 اخراج شد. 

 

دیدار سایپا و سپاهان هم به تساوی یک بر یک انجامید. مهدی ترابی برای سایپا  و ساسان انصاری(پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: