کد خبر: ۷۵۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۷
مهاجم آبی های تهرانی همچنان تصمیم دارد تا شادی گل برگزار نکند.
قربانی همچنان شادی گل را تحریم می کندبه گزارش خبرداغ ، علی قربانی مهاجم اول آبی ها طی هفته های گذشته رفته رفته به روند خوب خود نزدیک می شود. این بازیکن که از مصدومیت شهباززاده برای رسیدن به ترکیب به بهترین شکل استفاده کرده، در دیدار با سپاهان توانست برای استقلال اولین گل خود در لیگ را به ثمر برساند؛ اما بعد از این گل گفت فعلا تصمیمی برای برگزاری شادی گل ندارد.


قربانی در دیدار با ایرانجوان بوشهر توانست برای دومین بازی متوالی باز هم برای استقلال گلزنی کند و برد پر گل آبی ها را پر گل تر کند؛ اما باز هم ترجیح داد تا جشن گل خود را برگزار نکند.


مهاجمان استقلال در ماه های گذشته فشار زیادی را به دلیل گل نزنی های خود تحمل کردند و حالا به نظر می رسد با تغییر روند این تیم، دوران افول مهاجمان استقلال نیز به پایان رسیده و باید شاهد گلزنی های آنها در دیدارهای پیش رو باشیم.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: