کد خبر: ۷۵۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۱۳
سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هیچ کمبود سوختی در جایگاهها وجود ندارد، تاکید کرد: مردم آرامش خود را حفظ کنند و نیازی به هجوم به پمپ‌بنزین‌ها نیست .
سوخت به اندازه کافی موجود است / مردم به پمپ بنزین‌ها هجوم نبرند /ستاد مدیریت سوخت تشکیل شد

به گزارش خبرداغ،زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گفت وگو با  ایلنا درباره وضعیت سوخت رسانی به جایگاه های عرضه سوخت در پی وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در تهران و البرز اظهار داشت: در حال حاضر ستاد مدیریت سوخت تشکیل شده و در حال آماده باش کامل به سر میبرند .

وی افزود: دستورات لازم به انبارهای نفت و تانکرهای سوخت رسان داده شده و سوخت به میزان کافی موجود است .

اسماعیلی با بیان اینکه هیچ کمبود سوختی در جایگاهها وجود ندارد، تاکید کرد: مردم آرامش خود را حفظ کنند و نیازی به هجوم به پمپ بنزینها نیست .

وی یادآور شد: هم اکنون مدیریت ستاد سوخت جلسه تشکیل داده و دستورات لازم را صادر کرده اند ،تعدادی نفت کش به جایگاهها اعزام شده و ذخایر کافی است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: