کد خبر: ۷۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۸۴۳
در برنامه ۹۰ دوشنبه شب حسین هدایتی اشاره‌ای داشت به ماجرای کاوه رضایی و اینکه ۸۰۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت داده تا با او قرارداد ببندند ولی آن پول به کاوه نرسیده و در نهایت این بازیکن به استقلال رفته است. اما اصل ماجرا چه بود؟
پشت پرده قرارداد کاوه رضایی با استقلالبه گزارش خبرداغ،کاوه رضایی قبل از حضور در استقلال و زمان عضویت در ذوب‌آهن تا حدی پرسپولیسی بود.

 

نزدیکانش می‌گفتند دوست دارد با برانکو کار کند و در درازمدت نظر کی‌روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند.

 

او البته به هدف دوم که رسیدن به تیم ملی بود، رسید ولی به جای اینکه شاگرد برانکو شود شاگرد منصوریان شد.

 

کاوه که به خاطر پدرش وضعیت مالی مناسبی هم داشت (و دارد) قراردادی حدود 2/2 میلیاردی با استقلال بست و در نهایت به شکل نه چندان جالبی از این تیم جدا شد چرا که معاون باشگاه استقلال به او لقب «مهاجم اروپاندیده» را داد. جالب اینکه در قرارداد کاوه با استقلال مبلغی هم به عنوان پول رهن خانه (10 میلیون) در نظر گرفته شده بود.

 

کاوه رضایی طبق شنیده‌های ما ۳ بار با علی‌اکبر طاهری مدیر وقت پرسپولیس جلسه گذاشت ولی به خاطر ۵۰ میلیون، توافقی حاصل نشد و در نهایت رضایی در جلسه‌ای که یکی از چهره‌های سرشناس استقلال هم حضور داشت با استقلالی‌ها به توافق نهایی رسید و قراردادش را امضا کرد.

 

نکته جالب و البته عجیب در مورد کاوه رضایی اینکه او با استقلال قرارداد 2/2 میلیاردی داشت که حدود ۲ میلیاردش را گرفت اما ابتدای امسال با ۲۰۰ هزار دلار به شارلوا بلژیک رفت و تازه باید بخشی از پول را هم آنجا مالیات بدهد چون قانون است و هیچ‌کس نمی‌تواند از زیر آن در برود. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
این حرف ها را قبول ندارم.....تصور کنید در اول فصل گذشته که امیری وبیرانوند وجلال حسینی وغیره امدند پرسپولیس ایا مقامات امنیتی فدراسیون از ترس اعتراضات احتمالی طرفداران استقلال وتجمع انهادرب وزارت ورزش میگذاشتند کاوه هم به پرسپولیس بپیوندد؟؟؟بخاطر مسایل امنیتی خیر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: