کد خبر: ۷۵۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۵
علی کریمی سند مالی از فدراسیون فوتبال منتشر کرد البته بی آنکه توضیحی در مورد این سند ارایه دهد.
به گزارش خبرداغ ، این سند در آمدهای حاصله فدراسیون فوتبال در سال های 95 و 96 را نشان می دهد که بدون هیچ قضاوتی دراین باره توجه شما را به آن جلب می کنیم.


البته علی کریمی در ابتدای انتشار این سند در کانال تلگرامی اش نوشت گردش مالی عجیب و غریب فدراسیون فوتبال اما به آنی این کلمه را پاک کرد.

 

 

 

در این باره هیچ قضاوتی نمی کنیم اما نکته مهم در این بین دست یابی علی کریمی به این اسناد است. علی کریمی با این اسناد احتمالا می خواسته به این نکته اشاره کرد که در آمدهای مالی فدراسیون فوتبال بالاست. او پیش تر گفته بود این در آمدها باید بهتر مدیریت شود.


علی کریمی در ماه های اخیر به دفعات از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج انتقاد کرده بود و شدت این انتقادات آن قدر زیاد شد که مهدی تاج مجبور شد نشستی با او برگزار کند. بعد ازاین نشست ها بود که رای کمیته تعیین وضعیت در مورد شکایت این مربی از تیم نفت تهران صادر شد و برخی علی کریمی را متهم کردند رای به این خاطر به سود او صادر شده که در روزهای اخیر ملاقاتی با مهدی تاج داشت که علی کریمی این موضوع را رد کرد و امروز هم با انتشار اسنادی نشان داد که رابطه اش با فدراسیون فوتبال خوب نیست.


علی کریمی بعد از انتشار اسناد مالی فدراسیون فوتبال نوشت: عادل جان فدراسيون، ياد ندارم ٢ برنامه پشت سر هم فدراسيون را نقد كنى!!!!!؟؟؟؟؟


شفاف سازى خوبه براى همه نه فقط براى پرسپوليس!!


اميدوارم بابت ريز هزينه هاى بالا هم از فدراسيون سوال كنید شايد به شما جواب بدن!!!

 

باز  هم تاکید می کنیم دست یابی علی کریمی به این اسناد در نوع خود جالب است. به هر صورت اسناد مالی فدراسیون فوتبال جزء اسناد محرمانه محسوب می شود. البته صحت این اسناد از سوی علی کریمی تایید شده است و ما بی تعارف هیچ چیز درباره آن نمی دانیم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: