کد خبر: ۷۵۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۷۸
محمد تقی رحیمی، طی حکمي از سوي مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران به سمت رييس اداره کل مبارزه با پولشويي و معاملات مشكوك بانك منصوب شد.
انتصاب رییس اداره کل مبارزه با پولشویی و معاملات مشکوک بانک قرض الحسنه مهر ايرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این حکم آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی به عنوان ریيس اداره کل مبارزه با پولشويي و معاملات مشکوک بانک قرض الحسنه مهر ايران منصوب مي‌شويد.اميد است با توكل به خداوند سبحان، ماموريت خطير بانك در اجراي بانكداري اسلامي را بر پايه قوانين، سياست‌ها، و برنامه‌هاي مصوب به انجام رسانيد. بايسته است با پيروي از آموزه‌‌هاي اسلامي و مباني علمي نقشي شايسته در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ايفا ء نماييد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: