کد خبر: ۷۵۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
تعداد بازدید: ۶۰۷
کمال الدین پیرموذن: به صداقت و توانایی رئیس جمهور، باور دارند و به مشکلات و محدودیت های موجود نیز به خوبی واقفند و هرگز در زمین انحصارگران تندرو بازی نخواهند کرد‌.
گامی به جلو با تن دادن به اراده ملت به همت دكتر روحانيبه گزارش سرویس سیاسی خبرداغ  پیرموذن فعال سیاسی اصلاح طلب و رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخابات حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کانال تلگرام خود نوشت : اکثریت ملت رشید ایران اسلامی، پس از حضور مجدد چشمگیر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهان بهبود وضعیت مالی و اقتصادی،  اصلاحات امور اجتماعی و سیاسی و پاسخگویی حاکمیت به مطالبات قانونی و مشروعشان هستند و بواسطه تداوم عملکرد بخشهایی از حاکمیت در محدود کردن اختیارات ریاست جمهوری در انتصابات و برخی امور و ناتوان کردن مجلس در قانون گذاری و اعمال نظارت و عدم رونق اقتصادی تاثیر گذار و ...، به تدریج به این باور رسیدند که رای و نظر آنان در اعمال حاکمیت نافذ نیست و صدای آنان شنیده نمی شود و این در حالی بود که هم، با حماسه آفرینی سياسي مردم، ایران، چهره  مثبت و موجه بیش از پيش در عرصه جهانی پیدا نموده است و هم اینکه انتظارات مردم را در مقطع تبلیغات انتخاباتي ریاست جمهوری، عموم کاندیداها خیلی زیاد کردند.


مردم با وجود همه تنگناها و دشواری ها، چون به مردم سالاری دینی برای اعتلای ایران و اسلام باور یافته اند با عزمی متوکلانه رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را برگزیده اند و انتظار دارند منتخبان آنان، موقعيت محیطی و اجتماعی و اقتصادی بهتری را برای آنان فراهم کنند.

همه ایرانی ها از اینکه در آمد سرانه مردم کاهش یافته، ناراحت هستند. گرانی، تورم، رکود، بیکاری برای مردم زجر آور و چهره  كريه فقر، گستردهی وسیعی یافته و فساد و تبعیض از مظاهر تلخ جامعه ی ما گشته است.

بدون تردید بی اعتنایی به مطالبات مشروع و قانونی مردم و بی توجهی به افکار عمومی، به تدریج می تواند دستاوردهای درخشان دولت در سطوح داخلی و خارجی  تحت الشعاع قرار داده و روند امر را در مسیری که خواست همه مخالفان جمهوری اسلامی ایران از جمله آمریکا ست به پیش ببرد.

مردم بزرگ و باوفای ایران بر باور خویش به راستی گفتار و درستی کردار رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، پای فشردند، اینک نوبت آنان است که به پیمانی که با مردم بسته اند در عمل وفاداری کنند.

پنهان کاری ها و پرده پوشی سازمان ها و تشکیلات، سوء ظن های فراوان مردمی را باعث شده است و بی شک شاه کلید حل مشکلات و عقب ماندگی، پایان دادن به تمام این پنهان کاری هاست.

از حاشا کردن مشکلات کشور، اگر قرار بود مشکلی حل شود اکنون یک کشور بی درد و مشکل داشتیم.

ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان با تحقق حکمرانی شایسته و حمايت نسل جوان، با تکیه بر مردم و بهره گیری به نیکی از ذخایر دانش، آگاهی و تجربه و نقد دلسوزانه آنان میسر است.

قانون اساسی در برگیرنده گامهای بلند پیشوای کبیر انقلاب اسلامی و آرزوها و خواسته های بحق مردم بزرگوار ایران در جریان مبارزه دشوار علیه استبداد و وابستگی رژیم ستمشاهی است که همگان بایستی بدان استناد کنند و براي  ساماندهی نارسایی ها و رفع مشکلات اساسی به رئیس جمهور منتخب مردم یاری رسانند.

آقای رئیس جمهوراگاه باشند برخي از تشکیلات اجرایی این دیار، علی رغم ظاهرشان، بر مردم سالاری استوار نیستند و فرآیند مشارکت موثر ‌کارشناسی در تصمیم سازی، در آن ها مختل است. همت كنند فرايند مشارکت عمومی را درتصمیم سازی بیش از پيش تجربه کنند.

بی تردید راه برون رفت از این وضعیت حساس و ویژه، جز با تکیه بر راهبرد اصلاحات امورات و اعتماد سازی بیش از بیش در سطح ملی و بین المللی ممکن نیست.

تقویت مشروعيت مردمی نظام، تنها با تن دادن به اراده ملت میسر است، حاکمیت بر سر نوشت خود، خواست همه بشریت و خواست طبیعی انسانهاست.
مردم احساس می کنند که اراده هایی بر آن قرار گرفته است تا جلو حق حاکمیت مردم را بگیرد و حتی بدتر از هر زمان دیگری در صدد فرمایشی کردن مجلس و دولتند.

با کمال ناباوری، در این شرایط بس حساس و ویژه مقطع کنونی کشور، ناشی از تحولات پیرامونی کشور ما ،در ماههای اخیر، متاسفانه عده ای با اظهارات و عملشان گویی قصد انتقام از ملت و تلخ کردن کام مردم را دارند.

همگان اهتمام  برای فراهم آوردن بستر مناسب لازم برای کار مدیریتی در کشور برای دولت و رئیس آن مجدانه بعمل آورده و یار شاطر باشیم نه بار خاطر! باید پذیرفت که تنها با حمایت مردمی می توان خدمت کرد.

تقابل نیرو های سیاسی با رئیس جمهور را نمی توان اصلاح طلبی نامید. تخریب و تخطیه رئیس جمهور و هیچ کس، در زمره فعالیت های اصلاح طلبانه نمی توان شمرد. شکست روحانی، شکست اصلاحات و اعتدال بوده و عبور از روحانی یعنی هموار کردن راه برای پوپولیسم و بستر سازی برای جان گرفتن احمدی نژادی جدید. 


درباره امکان برداشتن گامی به جلو، با اینکه در ایام اخیر، شاهد اقداماتی هستیم که شاید یکی از اهداف آن، ایجاد حالت یاس در مردم است تا نسبت به امکان ادامه راه عزت آفرین اعتدال و اصلاحات تردید کنند، ولی قطعاً با یاری خدا و حمایت همه جانبه مردم این تلاشها ره به جایی نخواهد برد.

مردم به صداقت و توانایی رئیس جمهور، باور دارند و به مشکلات و محدودیت های موجود نیز به خوبی واقفند و هرگز در زمین انحصارگران تندرو بازی نخواهند کرد‌.  اگاهان اظهار پشیمانی و نارضایتی از رئیس جمهور منتخب مردم  را در تغاير با منافع و امنیت ملی کشور قرار گرفتن و بازی خوردن از رقبای روحانی می دانند.

      ▪️كمال الدين پيرموذن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: