کد خبر: ۷۵۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه قطع یارانه‌ها تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مردم می‌گذارد، گفت: این موضوع با بحث تک رقمی شدن نرخ تورمی که دولت اعلام کرد مغایرت دارد.
نماینده عضو جبهه پایداری: درآمد 17،400،000000000 تومانی دولت از حذف یارانه‌هابه گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه  با اشاره به تاثیرات همزمانی افزایش قیمت بنزین، قطع یارانه‌ها و افزایش مالیات بر مردم، اظهار داشت: این موضوع دو سر فشار به مردم است چراکه از یک سو دولت یارانه مردم به جز افراد تحت پوشش و مددجو را حذف می‌کند و از سوی دیگر حدود 17 هزار و 400 میلیارد تومان از محل افزایش حامل‌های انرژی به دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و قطع یارانه‌ها تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مردم می‌گذارد، افزود: این موضوع با بحث تک رقمی شدن نرخ تورمی که دولت اعلام کرد مغایرت دارد.

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا پیشنهاد دولت موجب تورم 25 درصدی در تمامی کالا‌ها و خدمات خواهد شد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: