کد خبر: ۷۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۴۰۳
شاید روزی که مهدی طارمی محروم شد، خیلی‌ها تصور می‌کردند جای خالی این بازیکن به سرعت در پیشانی خط حمله پرسپولیس احساس شود.
مقایسه آمار پرسپولیس قبل و بعد از طارمی/ حیرت‌انگیز و چیزی بیشتر از آن!به گزارش خبرداغ،شاید روزی که مهدی طارمی محروم شد، خیلی‌ها تصور می‌کردند جای خالی این بازیکن به سرعت در پیشانی خط حمله پرسپولیس احساس شود، اما این اتفاق رخ نداد.

 

 

آخرین بازی مهاجم بوشهری برای سرخپوشان هفته هفتم برابر سپاهان اصفهان انجام شد و حالا به آمار تیم برانکو با او و بدون او توجه کنید.

 

پرسپولیس 7هفته با طارمی 13گل زد و طی 8بازی بدون طارمی 14بار دروازه رقبا را باز کرد. پرسپولیس با طارمی در هفت هفته ابتدایی میانگین کسب «2» امتیاز از هر بازی را به ثبت رسانده بود که این آمار در هشت هفته بدون طارمی به حد نصاب خیره‌کننده «2.75» از هر بازی رسیده است.

 

به روایت روشن‌تر سرخپوشان بعد از محرومیت طارمی فقط از کسب پیروزی برابر پدیده محروم مانده‌اند و سایر مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. برخی‌ها این اواخر به شوخی در شبکه‌های اجتماعی به هواداران پرسپولیس هشدار می‌دهند که از یک ماه باقی‌مانده از محرومیت طارمی نهایت استفاده را ببرند.

 

 

مسلما این مساله جنبه طنز دارد و همه هواداران از بازگشت طارمی که بازیکن باکیفیتی هم هست خوشحال می‌شوند، اما نمی‌توان کتمان کرد که پرسپولیس حداقل تا اینجا بدون او نقصی نداشته است. شاید در بازی رفت نیمه‌نهایی با الهلال هم اگر شوک روانی ناشی از محرومیت طارمی و باشگاه وجود نداشت و این بازیکن مثلا به دلیل آسیب‌دیدگی بازی را از دست می‌داد، آن اتفاق به وقوع نمی‌پیوست.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: