کد خبر: ۷۵۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۵۲۵
بسته ماندن و توقف طولانی نمادهای بانکی در بازار بورس و اوراق بهادار تهران اکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سهامداران است.
زمزمه شكايت سهامداران از بانك پاسارگادزمزمه شكايت سهامداران از بانك پاسارگاد !/ يك سال از حبس سرمايه سهامداران در بانك پاسارگاد گذشت!

بسته ماندن و توقف طولانی نمادهای بانکی در بازار بورس و اوراق بهادار تهران اکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سهامداران است. نمادهای بانکی طبق روال باید ظرف چند روز دوباره باز و برای سهامداران آنها قابل خرید و فروش می‌شد، تا امروز نماد #بانک_پاسارگاد همچنان متوقف مانده و باعث سرگردانی سهامداران شده است سرگردانی که به احتمال زیاد در نهایت با زیان بخشی از سهامداران و تاثیر بر شاخص کل خاتمه پیدا می‌کند.

شايان ذكر است مديرعامل بانك پاسارگاد تاكنون موفق به برگزاري مجمع عادي ساليانه اين بانك نشده است و تاخير بيش از اين در برگزاري مجمع و حبس سرمايه سهامداران مطلوبيت و دستاوردي براي عملكرد بانك پاسارگاد ندارد.

اميدواريم بانك پاسارگاد دليل اين تاخير را جهت تنوير افكار عمومي به سهامداران اعلام كند.
منبع: صدای بانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
لعنت به همه کسانی که باعث وبانی از بین رفتن پول و سرمایه و زندگی سهامداران بد بخت شدند لعنت به این....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: