کد خبر: ۷۵۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۹
مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمائی مدیران، کارشناسان اعتباری و امور باجه های پست بانک ایران گفت: درحال حاضر پست بانک ایران با شبکه گسترده خود در امر کمک به اشتغال زائی مناطق روستایی و محروم پیشگام است.
معاون وزیر تعاون و رفاه: پست بانک ایران در امر کمک به اشتغال زائی مناطق روستایی و محروم پیشگام استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه افزود: 120 هزار میلیارد ریال به ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای کوچک تخصیص داده شده که موجب کاهش حاشیه نشینی شهرهای بزرگ و رفع آسیب های اجتماعی مترتب می شود.
کلانتری تصریح کرد: اگر به روستاها بعنوان مرکز تولید و خودکفایی رسیدگی بشود و روستائی نیاز به مهاجرت نداشته باشد بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.
وی تأکید کرد: سه اصل اشتغال، فقرزدائی و عدالت، محور و اساس کار تعاون است و اگر تعاونی های روستایی تقویت و طرح روستا تعاون اجرائی شود این سه اصل اساسی توسعه متوازن تحقق پیدا می کند.
کلانتری درپایان عنوان کرد: پست بانک ایران می تواند برای اجرای طرح روستا تعاون به این مجموعه کمک نماید و انتظار داریم همکاری ها در این خصوص گسترش یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: