
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، توکلی ضمن تاکید به تاثير خدمات بانکداري مدرن در صرفه جويي و مديريت زمان گفت: نارضايتي گسترده مشتريان و مراجعين از زمان انتظار در شعبهها، باعث رويآوردن بانكها به بانكداري الكترونيك و توسعه بسترهاي متنوع در اين حوزه شده است.
وی در رابطه با بالا رفتن هزینه های IT در بانک، اظهارداشت: در حال حاضر افراد زیادي از اين نوع خدمات بانکي استفاده مي کنند، اما هزينه هاي ما با درآمدهاي حاصل از اين محل متوازن نيست.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين را از خدمات شايسته اين بانک دانست و گفت: همکاران صف و ستاد بايد با هم افزايي و تعامل با يکديگر براي نهادينه شدن اين خدمات در ميان مشتريان تلاش كنند.
توکلی تصریح کرد: هزینه های زيادي براي ايجاد و توسعه زيرساخت هاي لازم در خصوص ارائه خدمات الکترونيکي صورت گرفته است و هتمام كاركنان به پيشبرد اين امور كمك خواهد كرد.