کد خبر: ۷۵۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۲
گفته می‌شود اول فصل این پژمان منتظری بود که منصوریان را متقاعد کرد مجتبی جباری را بخرد و استقلال هم برای همین سال اول حدود ۴ میلیارد تومان برای این دو سرمایه‌گذاری کرد.
پژمان منتظری منصوریان را متقاعد کرد جباری را بخرد/ ضرر ۴ میلیاردی استقلال با خرید 2 فوق ستاره پوشالی!به گزارش خبرداغ ،گفته می‌شود اول فصل این پژمان منتظری بود که منصوریان را متقاعد کرد مجتبی جباری را بخرد و استقلال هم برای همین سال اول حدود ۴ میلیارد تومان برای این دو سرمایه‌گذاری کرد.


عجیب آن که منتظری در شروع لیگ ناآماده نشان داد و جباری هم که با باشگاه به بن‌بست خورد تا هیچ‌کدام از این دو مهره سرشناس به درد استقلال نخورند.

 

مشکل جباری هنوز حل نشده و حتی نتوانسته با شفر جلسه بگذارد. منتظری هم که دقیقاً معلوم نیست کی برمی‌گردد و اگر برگردد، آماده باشد.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: