کد خبر: ۷۵۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۹
فردا در مسابقه معوقه هفته هشتم شاهد تقابلهای جذابی خواهیم بود.
روز سخت جاسم کرار در برابر بهترین خط دفاعی لیگ برتربه گزارش خبرداغ،فردا در شرایطی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۶ به مصاف هم میروند.

پرسپولیس و صنعت نفت به ترتیب در رتبه های اول(قهرمان نیم فصل)وهفتم جدول قرار دارند و این دیدار معوقه با وجود اینکه از دیدگاه بعضی از اهالی فوتبال تشریفاتی است از تقابلرهای جذابی برخوردار است.

 

در نیمه اول تقابل دو هافبک خلاق و تکنیکی دو تیم محسن مسلمان و جاسم کرار است که بهترین پاسور لیگ و بهترین هافبک صنعت نفت قرار میگیرد.

محسن مسلمان در این فصل با فراز و نشیبرهای زیادی مواجه بوده است؛اما در این فصل به لحاظ آماری از فصل گذشته بهتر بوده است.

 

جاسم کرار هافبک طراح و گلزن عراقی و ۳۰ ساله صنعت نفت که در اوج آمادگی قرار دارد، در تقابل با بهترین خط دفاع لیگ برتر کار سختی خواهد داشت و روز سختی را باید برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پشت سر بگذارد.

 

نیمه دوم شاهد یک تقابل احتمالی خواهیم بود؛تقابل جذاب جاسم کرار و بشار رسن که در شرایطی کاملا متفاوت قرار دارند.

بشار ۲۱ سال دارد از آمادگی و تاثیر پذیری بالایی برخوردار بوده و به دلیل مصدومیتی که داشت چند هفته ای است در ترکیب برانکو قرار نمیگیرد و به طور کاملا حرفه ای و دور از حاشیه به فوتبال خود ادامه میدهد.

 

در مقابل کرار در فصولی که در فوتبال ایران بوده است حواشی ریز و درشتی ایجاد کرده است و خارج از مستطیل فوتبال هم پر سر و صدا بوده است.

باید دید تقابل مغزهای متفکر دو تیم چه نتیجه در بر خواهد داشت.

فرتاک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: