کد خبر: ۷۵۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۸
خبری مبنی بر اختلاف ۶۱ میلیاردی پرسپولیس در تراز مالی به همراه یک سند منتشر شد که البته با واکنش جالب رئیس هیئت مدیره این باشگاه همراه بود.
ماجرای ناپدید شدن ۶۱ میلیارد پول پرسپولیس/  ما اصلا تراز مالی نداریم که بخواهد ناپدید شدن بودجه مشخص شود!به گزارش خبرداغ،در سال های اخیر یکی از معضلاتی که 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته اند بحث شفاف نبودن موضوعات مالی است و ایراد اساسی که به آن وارد بوده نداشتن تراز مالی در باشگاه هاست، البته به زعم مدیران خود باشگاه های پر طرفدار تهرانی ما هنوز باشگاه نیستیم که تراز مالی داشته باشیم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در اینباره بارها بررسی کردند و وزارت ورزش و جوانان هم نسبت به نداشتن تراز مالی این 2 باشگاه ایرادات فراوانی را وارد کرده است.

 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد این ادعا و انتشار سند تراز مالی این باشگاه گفت: ما اصلا تراز مالی نداریم که بخواهد ناپدید شدن بودجه مشخص شود! ضمن اینکه مسئول مالی باید در اینباره توضیح بدهد، اما آنچه که مسلم است باشگاه پرسولیس از پاک ترین باشگاه هاست و در مورد این سند منتشره هم باید بگویم پرسپولیس باشگاه نیست که تراز مالی داشته باشد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: