کد خبر: ۷۴۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
سید حسن خمینی:
یادگار امام با شرکت‌کنندگان سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دیدار کرد.
جامعه اسلامی دچار یکی از دوره‌‌های تلخ برادرکشی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با بیان اینکه سال‌هاست چشمان پیامبر (ص) خونبار است، گفت: جامعه اسلامی همانگونه که در کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه، بحرین و یمن شاهد هستیم، دچار یکی از دوره‌‌های تلخ برادرکشی است.

وی ادامه داد: در حالی که پیش از این موضوع اصلی ما فلسطین و مقابله با صهیونیست بود اما سال‌هاست بزرگترین دوره آرامش را به صهیونیست‌ها عرضه داشته‌ایم؛ زیرا ما مسلمانان با خودمان درگیر شدیم.

یادگار امام اضافه کرد: روزی قرار بود بیت‌المقدس را آزاد کنیم اما آدرس منازل همدیگر را به ما دادند؛ سامرا را منهدم کردند و باران گلوله بر سر مسلمانان کشورهای مختلف ریختند و هرچه اندیشمندان جهان اسلام گفتند که اندیشه تکفیر حدّ یقف و پایان ندارد گوش‌‌‌هایی توجه نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: