کد خبر: ۷۴۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۴
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن ۶ نفر بر اثر انحراف سمند و برخورد با خودروی پلیس راه در منطقه پل شاهپور محور سوادکوه خبر داد.
برخورد با خودروی پلیس در سوادکوه 6 مصدوم برجای گذاشتبه گزارش خبرداغ ، زکریا اشکپور اظهار کرد: در ساعت ۱۱ و 25 دقیقه امروز سه شنبه ۱۴ آذر ماه، خبر حادثه انحراف سمند و برخورد با خودروی پلیس راه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در منطقه پل شاهپور مسیر سوادکوه رخ داده و ۶ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

اشکپور عنوان کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس زیرآب، یک دستگاه از پایگاه قائم شهر و هلال احمر جوارم و شیرگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، یادآور شد: در این حادثه یک پسربچه ۶ ساله و یک زن ۲۹ ساله و ۴ مرد مصدوم و همه حادثه دیدگان به بیمارستان رازی قائم شهر منتقل شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: