کد خبر: ۷۴۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۸
جديدترين محصول خدمات بانكداری الكترونيكی بانک آینده عرضه شد.
«پیشخوان همراه بانک آینده، شعبه‌ای در دستان شما»

به گزارش خبرداغ به نقل ازروابط عمومی بانک آینده ، بانك آينده كه پيش از اين با طراحي و توسعه پيشخوان مجازي، موفق به ارائه يكي از نوین‌ترین و منحصر به‏‌فردترین خدمات بانكداری الكترونيكی شده بود؛ با توجه به لزوم گسترش و تعمیق خدمات بانکداری الکترونیکی مبتنی بر تلفن‌های همراه، به تازگي از پيشخوان همراه که سریع‌ترین و امن‌ترین سامانه بانکداری همراه در کشورمان است؛ در قالب نسخه موبايلی پيشخوان مجازی، رونمايی کرد.

شایان ذکر است؛ پیشخوان مجازی و پیشخوان همراه به صورت یکپارچه با هم کار کرده و برای ورود به هر دو سامانه فقط یک نام کاربری و رمز عبور نیاز است.
گفتنی است؛ پیشخوان همراه به‌گونه‌ای طراحی شده که کیفیت و پهنای باند اینترنت به هر میزان که باشد؛ پیشخوان همراه قابل دسترسی است. پیشخوان همراه، نیاز به نصب و به‌روزرسانی نداشته و از طریق مرورگر تلفن همراه شما قابل استفاده است.
از کلیه مشتریان عزیز دعوت می‌شود؛ برای بهره‌برداری از این خدمت منحصر به‌فرد بانک آینده با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی، به نشانی:  https://www.abplus.ir  ثبت‌نام نموده و به عضویت این سامانه درآیند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و هم‌چنین با مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تلفن: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس حاصل فرمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: