کد خبر: ۷۴۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
تعداد بازدید: ۴۲۷
استاندار یزد:
زمانی قمی، استاندار یزد گفت: خدمات، طرح های تسهيلاتي و سياست هاي اعتباري بانک قرض الحسنه مهرايران با اهداف اقتصاد مقاومتي و بهبود شاخص هاي اجتماعي همسو است.
تاثیر رشد خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در بهبود شرایط اقتصادی جامعهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضي اکبري مديرعامل و سليمان توکلي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران با هدف تشريح پتانسيل هاي بانك در راستاي تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سياست هاي ابلاغي رييس جمهور به وزير اقتصاد، با محمود زماني قمي استاندار يزد ديدار و گفتگو كردند.
دکتر اکبری در این دیدار، ضمن اشاره به دستاوردهای يکدهه فعاليت موثر بانک قرض الحسنه مهرايران در جامعه بيان داشت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته و گامهاي برداشته شده براي رفع نيازهاي اساسي، تهيه مايحتاج ضروري و تامين كمبودهاي مالي اقشار نيازمند، اين بانك به جايگاه ويژه اي نزد مردم، خيرين و سازمان هاي حمايتي و مردم نهاد دست يافته است.
وی افزود: در ۸ ماه گذشته منابع قرض الحسنه بانک نزدیک به ۵۰ درصد رشد داشته است و بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های ازدواج جوانان، معيشت، سلامت و درمان و حمايت از مددجويان پرداخت شده است.
مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران خاستگاه مردمی دارد و با توجه به تنوع سبد محصولات خود مي تواند در رفع مشکلات مالي اقشار زحمتكش جامعه، خصوصا در مناطق محروم موثر واقع شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: امسال، این بانک در راستاي تحقق و اجراي مسئوليت هاي اجتماعي بخشي از بودجه تبليغاتي خود را به توزيع اقلام آموزشي و بهداشتي ميان دانش آموزان با اولويت مناطق محروم اختصاص داده است و با توجه به آسيب هاي وارد شده در زلزله اخير استان کرمانشاه، در ساخت و بازسازي مدارس روستايي، مراكز بهداشت و درمان و بهبود معيشت مردم منطقه، مشاركت مي كند.
در ادامه این جلسه، زمانی قمی استاندار یزد نيز با بيان برخي طرح هاي در حال اجرا خصوصا در عرصه اشتغالزايي و کارآفريني گفت: در اين زمينه سياست استان، تمرکز بر حمايت از واحدهاي کوچک و متوسط مي باشد كه مي تواند به تسريع در رشد و رونق اقتصادي و هم چنين بالا بردن نرخ اشتغال كمك كند و در اين راستا خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانك قرض الحسنه مهرايران بسيار تاثير گذار خواهد بود.
وی همچنین لزوم توجه به خواسته کشاورزان را یادآور شد و افزود: کشاورزان و روستایيان نقش بسزايي در تامين مايحتاج ضروري و نيازهاي غذايي کشور دارند و از اين رو تلاش براي رفع مشکلات اين قشر از جامعه نيز جزء اولويت هاي اصلي استانداري به شمار مي رود و بانك قرض الحسنه مهر ايران، در اين بخش نيز مي تواند تاثير گذار باشد.
استاندار یزد بر لزوم هم افزایی سازمان ها و شرکت های دولتي و خصوصي به منظور تجميع منابع قرض الحسنه و يا انتقال بخشي از گردش مالي خود به شعب بانک قرض الحسنه مهرايران تاکيد کرد و گفت: تقويت توان مالي اين بانك منجر مي شود تا افراد بيشتري از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي قرض الحسنه بهره مند گردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: