کد خبر: ۷۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۰
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال می‌گوید که این باشگاه مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
هواداران از اینکه استقلال بهتر شده راضی هستندبه گزارش خبرداغ ، محمد نوری درباره پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد، اظهار داشت: استقلال در نیمه اول زیاد خوب نبود و بازی هم کسل‌کننده پیش می‌رفت. هرچند استقلال مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما بازیکنان چیزی که می‌خواستیم را نتوانستند نشان بدهند. در نیمه دوم شرایط طوری پیش رفت که جپاروف به‌عنوان یک مدیر و بازیکن باتجربه مدیریت کرد. فرشید اسماعیلی هم یکی از بهترین روزهای فوتبالش را سپری کرد. شفر نیز تعویض‌های خوبی انجام داد.

 

وی افزود: شرایط استقلال طوری بود که باید گل می‌زد. در این هفته‌ها فقط یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. در کل استقلال نشان داده که ضعف ندارد. گسترش فولاد هم تیم خوبی است. آقای کریمی تیمی درست می‌کند که بردنش سخت است. امیدوارم استقلال به این روند خود ادامه داده و به رده‌های بالای جدول برسد. از اول هم گفتیم که یک مقدار به تیم زمان بدهید و بگذارید آرامش داشته باشد. هواداران هم الان خوشحالند که تیم ۴۰، ۵۰ درصد بهتر شده است.

نوداد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: