کد خبر: ۷۴۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۴
مدیرامورحسابرسی‌وبازرسی: تمامی اطلاعات مالی و اداری صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌بانک‌ایران دردسترس اعضا می‌باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران،قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی و عضو هیأت مدیره صندوق آتیه رفاه کارکنان پست‌بانک‌ایران در گفتگوئی اظهارداشت: با توجه به اطلاع‌رسانی های مکرر قبلی و همچنین براساس گزارش‌های واصله از بازرسان و حسابرسان اعزامی به واحدهای عملیاتی و ستادی در راستای عدم دسترسی همکاران به اطلاعات صندوق مذکور مجدداً به اطلاع می‌رساند که تمامی اطلاعات مالی و اداری این صندوق اعم از اسامی اعضاء هیات مدیره، اساسنامه، آئین نامه اجرائی، صورت های مالی سنوات گذشته و تماس با مسئولان در وب‌سایت پست بانک ایران به نشانی www.postbank.ir با عنوان صندوق آتیه و رفاه در دسترس اعضا می‌باشد.
وی افزود: هدف امور حسابرسی و بازرسی شفاف‌سازی اطلاعات است که خوشبختانه در راستای این مهم، اطلاعات موردنیاز کارکنان در اختیار آنان قرار داده شده است.
عضو هیأت مدیره صندوق آتیه و رفاه کارکنان درپایان عنوان کرد: مشاهده صورت‌های مالی صندوق فقط برای اعضاء صندوق و با وارد کردن کدملی در بخش نام کاربری و کلمه عبور امکان‌پذیر می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: