کد خبر: ۷۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعي خود در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به منظور بهبود شاخص هاي بهداشتي در مناطق زلزله زده غرب کشور، به مشارکت در بازسازي مراکز درماني استان كرمانشاه اقدام كرد.
بازسازی مراکز درمانی در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران،مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اعلام اين خبر گفت: مراکز درماني و خانه‏ هاي بهداشت نخستين واحد ارائه خدمت در نظام شبکه‏ هاي بهداشتي - درماني كشور به شمار مي‏روند و نقش مهمي در پيشگيري از بيماري‏ها و صيانت از سلامت مردم را به عهده دارند.
وی افزود: با توجه به اینکه متاسفانه در زلزله اخیر استان کرمانشاه بیمارستان هاي شهرستان هاي سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب و همچنين مراکز بهداشت تخريب شده است و اين امر مشکلات بهداشتي عديده اي را براي مردم منطقه به ويژه آسيب ديدگان به وجود مي آورد، بانك قرض الحسنه مهر ايران در ساخت خانه بهداشت در مناطق زلزله ديده مشاركت مي كند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: مشارکت در ساخت خانه بهداشت بر اساس نیاز سنجي و هماهنگي با مسئولان استاني و مراکز ذيربط انجام مي شود.
شایان ذکر است: مراکز بهداشت و درمان به عنوان نبض سلامتی در جامعه به شمار می آیند و نظام هاي سلامت، مسئوليت حياتي و مداومي نسبت به تمامي افراد در دوره زندگي شان دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: