کد خبر: ۷۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۳
در پی وقوع زلزله دلخراش در مناطق غربی کشور، به‌ویژه شهرهای: سرپل ذهاب و قصرشیرین، بانک آینده، ضمن ابراز هم‌دردی با بازماندگان این بلای طبیعی، آمادگی خود را برای پشتیبانی و یاری‌رساندن به هم‌وطنان عزیز آسیب‌دیده در این زلزله اعلام نموده و علاوه بر کمک‌های نقدی و جنسی، ساخت 25 خانه بهداشت در این مناطق را در دستور کار خود قرار داده است.
اعلام شماره حساب بانک آینده برای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زدهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، در پی وقوع زلزله دلخراش در مناطق غربی کشور، به‌ویژه شهرهای: سرپل ذهاب و قصرشیرین، بانک آینده، ضمن ابراز هم‌دردی با بازماندگان این بلای طبیعی، آمادگی خود را برای پشتیبانی و یاری‌رساندن به هم‌وطنان عزیز آسیب‌دیده در این زلزله اعلام نموده و علاوه بر کمک‌های نقدی و جنسی،  ساخت 25 خانه بهداشت در این مناطق را در دستور کار خود قرار داده است.

ضمناً، برای تأمین و فراهم آوردن نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان این حادثه، شماره حساب 0100009494008 نزد شعبه مرکزی بانک آینده و شماره کارت 6362147010001988 جهت واریز کمک‌های نقدی اختصاص داده شده است و از مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست ایران دعوت می‌شود؛ در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: