کد خبر: ۷۴۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۱
زاهدی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین در واکنش به حضور علیرضا منصوریان در مراسم ضمن خوشامدگویی به او گفت: آقای منصوریان من پرسپولیسی ام!
زاهدی رو به سرمربی سابق استقلال: من پرسپولیسی ام!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،زاهدی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین در واکنش به حضور علیرضا منصوریان در مراسم ضمن خوشامدگویی به او گفت: آقای منصوریان من پرسپولیسی ام!

 

در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین که باحضور صاحبان صنایع برگزار شد، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در ابتدای سخنانش در واکنش به حضور "علیرضا منصوریان” سرمربی استقلال تهران؛ ضمن خوشامدگویی به این چهره مطرح فوتبال کشور و ارج نهادن به تلاش های وی در زمان حضورش به عنوان بازیکن و سرمربی استقلال به مزاح گفت:

به استان قزوین و جمع صادرکنندگان خوش آمدید، نمی دانم برگزارکنندگان می دانستند شما به این مراسم می آیید که فضای مراسم را آبی کردند یا نه؟ ولی آقای منصوریا‌ن من یک پرسپولیسی هستم!

این صحبت استاندار با استقبال و تشویق حضار همراه شد.

 

در پایان مراسم هم استاندار و علیرضا منصوریان عکس یادگاری گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: