کد خبر: ۷۴۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۴۵۶
پست‌بانک‌ایران درراستای ایفای مسئولیت‌اجتماعی و تسهیل امور هموطنان برای مشارکت در امر کمک‌رسانی به هموطنان، شماره حساب ۹۹۹۹۹ را به نام جمعیت هلال‌احمر افتتاح و آماده دریافت کمک‌های آنان است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران از افتتاح حساب۹۹۹۹۹ برای کمک‌ به زلزله‌زدگان غرب کشور خبردادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: خسرو فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: هموطنان می‌توانند از طریق شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور نسبت به واریز نقدی کمک‌های جهت زلزله‌زدگان غرب‌کشور اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: علاوه براین حساب؛ شماره کارت 6277607000006333 پست‌بانک‌ایران به نام جمعیت هلال‌احمر و متصل به همین حساب نیز آماده واریز کمک‌های نقدی هموطنان در سراسر کشور ازطریق دستگاه‌های خودپرداز(ATM) تمامی بانک‌ها و اپلیکیشین های پرداخت آنلاین گوش‌های همراه، اینترنت‌بانک کلیه‌ بانک‌ها و سایر درگاه‌های الکترونیکی است.
وی افزود: درحال حاضر این بانک دارای 407 شعبه و بیش از 8 هزار باجه بانکی در سراسر کشور است که آماده دریافت وجوه نقدی هموطنان برای کمک به زلزله‌زدگان و خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه می‌باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: