کد خبر: ۷۴۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور خدمات رساني به زلزله زدگان، از اعزام و استقرار موکب‌هاي آماده شده براي زوار اربعين حسيني (ع) به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
موکب های بانک قرض الحسنه مهرایران در اربعین حسیني (ع)، راهي مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، با توجه به نیاز مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به آب، نان، غذای گرم و ... بانک قرض الحسنه مهرايران در اقدامي ديگر تجهيزات موکب هاي استقبال از زائران و عزاداران حضرت اباعبداله الحسين (ع) در ايام اربعين را به شهرستان هاي سرپل ذهاب و قصر شيرين انتقال داد تا با استقرار اين امكانات، كمك هاي امدادي خود را ميان آسيب ديدگان توزيع نمايد.
شایان ذکر است، تا کنون بالغ بر ۶۰ هزار بطری آب آشامیدنی و بيش از ۱۰۰ هزار قرص نان و ساير اقلام خوراکي در موکب هاي مستقر شده بانك قرض الحسنه مهرايران در استان كرمانشاه، ميان مردم آسيب ديده از زلزله توزيع شده است.
همچنین، مشارکت در احداث و بازسازی مدارس مناطق روستایی، اعطاي بيش از سه هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به سرپرست خانواده هاي آسيب ديده و همکاري با جمعيت هلال احمر کشور براي جمع آوري کمك هاي مردمي، از ديگر اقدامات بانك قرض الحسنه مهرايران مي باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: