کد خبر: ۷۴۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۲
برانکو مجبور است در جدال برابر پدیده مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر بار دیگر محمد انصاری را در دفاع میانی به کار گیرد و او را در کنار سیدجلال حسینی قرار دهد.
زوج جدید پرسپولیس در مقابل پدیدهبه گزارش خبرداغ ، برانکو مجبور است در جدال برابر پدیده مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر بار دیگر محمد انصاری را در دفاع میانی به کار گیرد و او را در کنار سیدجلال حسینی قرار دهد.
 

 
شجاع خلیل زاده، مدافع میانی باثبات پرسپولیس در این فصل با توجه به حکم کمیته انضباطی از حضور در دیدار برابر پدیده به دلیل تخلفات و حرکت غیرورزشی مقابل استقلال غایب است.

 

بر این اساس برانکو مجبور است در جدال برابر پدیده مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر بار دیگر محمد انصاری را در دفاع میانی به کار گیرد و او را در کنار سیدجلال حسینی قرار دهد. پرسپولیس در دو دیدار اخیر مقابل استقلال و سایپا موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و باید دید برابر پدیده مشهد و گلزنان سرخابی آنها -محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی- نیز موفق خواهد شد با زوج جدید به موفقیت برسد یا خیر.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: