کد خبر: ۷۴۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمانشاه و ایلام از آنان خواست تا با در اختیار قرار دادن تمامی مکان‌ها و سالن‌های ورزشی این دو استان به ستاد مدیریت بحران کشور، به مردم و آسیب دیدگان زلزله اخیر یاری رسانند.
دستور سلطانی‌فر برای در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی کرمانشاه و ایلام به ستاد مدیریت بحرانبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان زلزله غرب کشور به‌خصوص در استان کرمانشاه، در تماسی تلفنی با مدیران کل ورزش و جوانان کرمانشاه و ایلام دستور داد تمامی مکان‌ها و سالن‌های ورزشی این دو استان و شهرستان‌های تابعه برای اسکان موقت حادثه دیدگان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد و کلیه امکانات مورد نیاز و در خواست ستاد برای یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده و خانواده‌های آنان فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: