کد خبر: ۷۴۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
ناظر پولی بانک مرکزی در کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی در بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز نداریم، گفت: از مردم می‌خواهیم فقط به اندازه نیاز خود پول برداشت کنند.
شعب بانکی کرمانشاه فعالند/ بانک مرکزی: مردم به اندازه نیازشان پول برداشت کنندناظر پولی بانک مرکزی در کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی در بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز نداریم، گفت: از مردم می‌خواهیم فقط به اندازه نیاز خود پول برداشت کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،سردار مرادی  اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی در شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز استان نداریم و ذخیره سازی خوبی که از قبل برای اربعین انجام شده بود، در اختیار است.

وی با بیان این‌که تمام شعب بانکی در سراسر استان فعال و در حال ارائه خدمات هستند، گفت: فقط برخی از شعب بانکی در شهرستان سرپل ذهاب آسیب دیده و تعطیل است که نیروها از مرکز استان برای رفع مشکلات و فعال کردن این شعب اعزام شدند.

مرادی یادآوری کرد: امنیت شعب آسیب دیده نیز تامین شده است.

وی از مردم خواست با توجه به اینکه مشکلی برای تامین پول وجود ندارد، از مراجعه بی جهت به شعب بانک‌ها خودداری کنند و به اندازه نیاز از دستگاه‌های خودپرداز پول برداشت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: