کد خبر: ۷۴۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۱
امیر سرتیپ حیدری از آمادگی بالگردهای ارتش برای خدمات رسانی به مصدومان زلزله کرمانشاه خبر داد.
اعزام چهار تیپ از ارتش به مناطق زلزله‌زده/ مسیر قصرشیرین - سرپل ذهاب در حال بازگشایی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه چهار تیپ به منطقه اعزام شده‌اند، گفت: دو تیپ ۳۵ و ۷۱ ارتش دیشب وارد منطقه شدند و مشغول عملیات هستند. امروز نیز تیپ‌های ۱۸۱ و ۲۱۸ به منطقه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ مصدوم در پادگان ابوذر مستقر شدند و آمبولانس‌های ارتش به سرعت مصدومان را به این پادگان منتقل می‌کنند، اظهار داشت: مهمترین موضوع برای ما آواربرداری و نجات مصدومان از زیر آوارهاست. امیدواریم بتوانیم تا امروز غروب تعداد بیشتری از مصدومان را از زیر آوار خارج کنیم چراکه اگر این زمان را از دست بدهیم ممکن است جان مصدومان که در زیر آوارها مانده‌اند به خطر بیفتد و آن‌ها را از دست بدهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بالگردها در حال پرواز هستند، تصریح کرد: ما منتظر هستیم تا از بهداری‌ها تماس گرفته شود و بالگردها را برای امدادرسانی به مناطق دوردست اعزام کنیم. در حال حاضر نیز ۱۲ بالگرد آماده پرواز هستند.

حیدری با بیان اینکه مهمترین مشکل مسدود بودن راه قصرشیرین ـ سرپل ذهاب به طرف کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مسیر نیز در حال بازگشایی است و می‌توانیم مصدومان را به صورت زمینی نیز منتقل کنیم اما اگر این مسیر نیز باز هم نشود با بالگردها می‌توانیم مصدومان را منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: شهرستان سرپل ذهاب به ویژه در دشت ذهاب تلفات و ضایعات بسیاری داشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: