کد خبر: ۷۴۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۳۲۵
وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، برنامه کاری رهبر کشورش و رئیس‌جمهوری آمریکا هماهنگ شده است و طرفین در حاشیه نشست همکاری اقتصادی آسیا – اقیانوسیه دیدار خواهند داشت.
لاوروف: پوتین آماده دیدار با ترامپ است/ ابراز نگرانی روسیه از پرتاب موشک یمنی به عربستانبه گزارش خبرداغ ،وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، برنامه کاری رهبر کشورش و رئیس‌جمهوری آمریکا هماهنگ شده است و طرفین در حاشیه نشست همکاری اقتصادی آسیا – اقیانوسیه دیدار خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف،‌ وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما اظهارات دونالد ترامپ درباره اینکه قصد دارد این نشست را با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برگزار کند، ‌شنیدیم و پوتین هم آماده است. آمریکایی‌ها در این باره اطلاع دارند. سرویس‌های پروتکل در تماس هستند و زمانی که نهایتا برنامه رهبران نهایی شد، در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود.

این دیپلمات ارشد روسیه همچنین افزود، تماس‌ها با رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا هم ممکن است انجام شود اما این برنامه تنها در حاشیه نشست اپک در ۱۰ و ۱۱ نوامبر انجام می‌شود. تیلرسون حین تور آسیایی ترامپ را همراهی می‌کند. ترامپ امروز(چهارشنبه) از کره جنوبی وارد چین شد . رئیس‌جمهوری آمریکا ۱۰ نوامبر هم در ویتنام خواهد بود.

لاوروف خاطرنشان کرد، مذاکرات دوجانبه در دستور کار قرار دارد چرا که تیم باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تلاش زیادی در راستای تخریب آن انجام داد و علاوه بر آن، روابط بین‌الملل،‌ سوریه،‌ کره‌شمالی و اوکراین مورد بحث و رایزنی قرار می‌گیرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین تبادل تهدیدات میان آمریکا و کره‌شمالی را نامناسب دانست و گفت: اطمینان داریم که هیچ جایگزینی برای سازش مسالمت‌آمیز وجود ندارد. تبادل تهدید و توهین میان ایالات متحده آمریکا و کره‌شمالی هیچ سرانجامی ندارد و لازم است که مذاکرات از سر گرفته شود. بارها موضع‌خودمان در این باره اعلام کردیم. معتقدیم که تهدید دوجانبه و حتی توهین‌های دو طرفه و این اتفاقاتی که میان دو طرف رخ داده است، مناسب نیست.

لاوروف افزود: زمان آن فرا رسیده که بنشینیم و توافق کنیم؛ الان یک پیشنهاد مشترک روسیه – چین وجود دارد. معتقدیم که هیچ جایگزینی برای سازش صلح‌آمیز وجود ندارد. معتقدیم که مسائل امنیتی شبه جزیره کره باید با آرامش حل و فصل شود نه با استفاده از احساساتی که هر روز بیشتر می‌شود. این بازی بسیار خطرناک است. همانطور که پیشتر وزیر دفاع آمریکا تاکید کردند، وقوع یک درگیری نظامی موجب می‌شود هزاران و یا ده‌ها هزار تلفات بر جای بماند و فاجعه رخ دهد و برآوردهای جدید هم از وارد آمدن تلفاتی معادن میلیون‌ها تن حکایت دارد.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه روسیه همچنین اعلام کرد مسکو عمیقا نگران گسترش وضعیت بوجود آمده پس از پرتاب موشک بالستیک به سمت عربستان سعودی از خاک یمن است.

وزارت امور خارجه روسیه تایید کرد ،این موشک از خاک یمن و از بخشی که تحت کنترل حوثی‌هاست به سمت کشور عربستان سعودی شلیک شده است.

پیشتر اعلام شده بود ، یمن موشک بالستیکی با برد ۷۵۰ کیلومتر را به سمت عربستان سعودی شلیک کرده اما نیروی دفاع موشکی عربستان توانسته است آن را ساقط کند.

رهبران حوثی مسولیت پرتاب این موشک بالستیک را به عهده گرفته‌اند و آن را جوابی برای حمله گسترده عربستان و ائتلاف عربی به شهرهای صنعا و صعده در شمال یمن و بمباران این شهرها اعلام کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
ومجامع حقوق بشربشری درمورد جنایت های، خیانت های، تجاوزهای، دخالت های و مداخله و... آمریکا ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک با کمک های مالی چند کشور جنایتکارشماره یک عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا ومتحدانش عربی غیر قابل اعتماد هستند.
آمریکا ومتحدانش غربی غیرقابل اعتماد هستند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفتر ازاین آمریکا وهم پیمانانش هستن.
ازسال2001 تاکنون هیچ سندی دال بر مقابله آمریکا وهم پیمانانش با تروریسم درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه وجود ندارد.
ازسال 2003 و ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا ومتحدانش با تروریسم و داعش و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه مقابله می کنند.

چرا دبیرکل بی ادب سازمان ملل درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا سازمان عفوبین الملل خیانتکار درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفته است.

چرا سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.

چرا مدعیان جنایتکارحقوق بشر درمقابل نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درعربستان ومتحدانش تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.

سکوت مجامع بین المللی درمدت سه سال است درمقابل نسل کشی و قتل عام یمنی ها ائتلاف سعودی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت چند کشور جنایتکارشماره یک عربی با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل تاسف باراست.
سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک چرا درمقابل تجاوزعربستان ومتحدانش به یمن سکوت کرده اند و خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، عراق ویمن و منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط عربستان ومتحدانش قتل عام می شوند.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک با حمایت مستقیم آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی دریمن ومنطقه است.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک با حمایت مدعیان حقوق بشرخیانتکارشماره یک عامل اصلی جنگ دریمن ومنطقه است.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک با حمایت مدعیان حقوق بشرخیانتکارشماره یک عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه وجهان است.
مدعیان حقوق بشربه فجایع منا و یمن و منطقه چراغ سبزنشان می دهند.
فاجعه کشتاربی رحمانه بیش از 21 هزارنفر ازمردم مظلوم یمن توسط عربستان ومتحدانش جنایت جنگی است وهم جنایت علیه کل بشریت محسوب می شود.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشرجهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
برخی کشورهای غربی همچنان با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود به سرکردگی آمریکا ازتروریست های منطقه خاورمیانه همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان ادامه دارد.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند و خفه خون گرفتند و لال شده اند.
آمریکایی ها، سعودی ها، صهیونیست ها، کشورهای اروپایی و ترکیه حامی تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه و مسئول جنایت های آنان هستند.

درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا در سازمان ملل متحد سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان
نماینده بی ادب آمریکا در سازمان ملل متحد یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل ازتجاوز آل سعود و نتانیاهو حمایت می کند.
بمب های ساخت آمریکا دریمن توسط ائتلاف سعودی استفاده می شود.
آمریکا اصلی ترین تامین کننده سلاح عربستان سعودی است.
آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل پای خود را گلیمش درازترکرد.
سخنان نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل شرم آوراست.
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه شده است.
آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
برخی اعضای شورای امنیت درپی نجات سعودی ها و حامیان اصلی تروریسم درمنطقه هستند.
حملات عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دریمن تاکنون نتیجه ای نداشته است.
شورای امنیت به مسئولیتش برای محاکمه عربستان تاکنون عمل نمی کند.
شما آمریکایی ها چه غلطی درمنطقه می کنید؟
ایرانی ها باید پیام و پاسخ قاطعی به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل بدهند.
رژیم جنایتکارآل سعود بی ادب با چراغ آمریکا برسرمردم مظلوم بی دفاع و بی گناه یمن بمب خوشه ای ساخت آمریکا می ریزد.
عربستان جنایتکارشماره یک دریمن ازبمب های خوشه ای ممنومه ساخت آمریکا استفاده می کند.
واشنگتن برای حامیان اصلی تروریست ها سلاح می فرستاد.
عربستان جنایتکارشماره یک با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان ملل و شورای امنیت دریمن کشتارمی کند.
جنایات جنگی آمریکایی دریمن، افغانستان، عراق، سوریه، نوارغزه، لیبی و منطقه!
نظامیان آمریکا باید ازمنطقه خارج شوند.
سعودی ها روزانه ازآمریکا جنایتکار شماره یک سلاح دریافت می کنند.
کاخ سفید به سعودی ها دریمن سلاح می دهد.
کاخ سفید از آل سعود حمایت نظامی می کند.
منطقه جایی برای آمریکایی ها نیست.
آمریکا باید درمورد بمب های خوشه ای توضیح دهد.
آمریکا به سعودی ها دریمن بمب های خوشه ای داده است!
آمریکا قوانین بین المللی را زیر پاگذاشت
دست آل سعود وآمریکا دریک کاسه است.
سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به عربستان سعودی آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا و اروپا به عربستان سعودی آگاه است.
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانبت نبرده اند.
سعودی ها جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
عربستان جنایتکارشماره یک درمدت 3 سال است با بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی، یمن را می زند/ سازمان ملل واکنش نشان دهد.
حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل آمریکا ومتحدانش بود.
آمریکا هنوز به طور مستقیم ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.


آمریکا تروریسم را زمان اشغال افغانستان بوجود آورد
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد
آمریکا در مبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد آمریکا تروریسم را ازسال 2003 زمان اشغال افغانستان بوجود آورد.... در سایه سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر
آل سعود باز هم بر سر مردم یمن بمب خوشهای ریخت...

آمریکا ازبزرگترین حامیان داعش است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروههای تروریستی است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروههای تروریستی منافقین است.
حامی واقعی تروریسم آمریکا است...

عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمانهای بین المللی جنایت میکنند ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمیکنند و این درحالی که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی با این جنایات عربستان ومتحدانش نمیکنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالتهای و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
مدعیان حقوق بشراگر واقعا مدعی دفاع ازحقوق بشرهستند چرا دیکتاتورهایی مثل آل سعود و آل خلیفه که مردم این کشور را به ستوه آورده اند حمایت نمیکنند؟

عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمانهای بین المللی جنایت میکنند ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمیکنند و این درحالی که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی با این جنایات عربستان ومتحدانش نمیکنند...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: