کد خبر: ۷۴۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: دوری از فوتبال برایم سخت است و دوست دارم خیلی زود برای پدیده به میدان بروم.
می‌خواهم مقابل پرسپولیس بازی کنم اما پزشک تیم اجازه نمی‌دهدبه گزارش خبرداغ، محمدحسین مرادمند در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش گفت: رباط داخلی زانویم دچار پارگی شده بود و طول درمانم بین هشت تا 10 هفته است. حدود شش هفته از مراحل درمانی‌ام می‌گذرد و فعلاً شرایط بازی را ندارم. تلاش می‌کنم تا خیلی زود برای پدیده بازی کنم.

 
وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اظهار داشت: هنوز چیزی در این زمینه مشخص نیست و طول درمانم بین هشت تا 10 هفته است. من خیلی دوست دارم برابر پرسپولیس بازی کنم، اما پزشک تیم این اجازه را نمی‌دهد. واقعاً دوری از فوتبال برایم سخت است و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارم.


مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان تصریح کرد: بازی کردنم برابر پرسپولیس ریسک است، ولی حالا باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: