کد خبر: ۷۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: علت آتش‌سوزی یکی از شعب بانکی که صبح امروز اتفاق افتاد در دست بررسی است و به‌محض مشخص شدن اعلام خواهد شد.
آتش‌سوزی بانک در قزوینبه گزارش خبرداغ ، «ابوالفضل ذوالقدر» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت 5 و 36 دقیقه آتش‌سوزی در یکی از شعب بانکی در قزوین خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان به محله حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان سه ایستگاه شهید بابایی، نواب و مولوی به محل حادثه اعزام شدند که البته پس از بررسی مشخص شد شدت آتش‌سوزی اندک بوده و تنها دود ناشی از سوختگی فضا را پرکرده بود.

ذوالقدر یادآور شد: این حادثه خسارت‌های چندانی نداشته است و تنها بخشی از کاغذهای بانک از میان رفته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: هنوز علت اصلی حادثه مشخص نیست و به‌محض بررسی و مشخص شدن نتایج اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: