کد خبر: ۷۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۹
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از نجات هشت کوهنورد تهرانی در این شهرستان خبرداد.
نجات 8 کوهنورد تهرانی در سوادکوهبه گزارش خبرداغ،جهانگیر آذری در این باره اظهار کرد: هشت کوهنورد تهرانی که در ارتفاعات این شهرستان گم شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش ایسنا ،وی تصریح کرد: کوهنوردان اعضای یک خانواده شامل پنج زن و سه مرد بودند که هنگام بازگشت از منطقه پروچشمه سوادکوه به دلیل مه آلودگی مسیر و عدم شناخت منطقه، راه را گم کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: در پی تماس تلفنی یکی از کوهنوردان گمشده با جمعیت هلال احمرشهرستان تیم امداد کوهستان به منطقه اعزام شد و امدادگران پس از حدود پنج ساعت جستجو در منطقه، موفق به یافتن آنان شدند.

آذری با اشاره به کوهستانی بودن سوادکوه و حضور کوهنوردان در فصول سرد سال در این منطقه، افزود: یک تیم ۱۵ نفره امداد و نجات کوهستان با تجهیزات کامل امدادرسانی برای کمک به کوهنوردان و گمشدگان در این منطقه فعال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: