
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، شناسایی و بررسي ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود براي جذب منابع پايدار قرض الحسنه در استان و تبيين محورهاي مناسب براي افزايش سهم بانک از بازارهاي فعال، ارزيابي شاخص هاي مديريت منابع و مصارف، بررسي وضعيت مطالبات و تبيين عملکرد ستاد و شعب در فعاليت هاي بازاريابي از جمله اهداف مهم اين بازديد بود.
در این سفر یک روزه رئیس هیات مديره و هيات همراه از ۶ شعبه استان بازديد و از شعب موفق تقدير و تشکر کردند.
در ادامه، جلسه هم اندیشی با روسا و کارکنان بانک در استان به منظور ارایه رهنمودهای لازم در راستاي تحقق اهداف و سياست هاي اعتباري نيمه دوم سال با حضور پدرام، نجدي و فرجي مهماندار در محل سالن جلسات ساختمان مديريت استان برگزار شد.
رئیس هیات مدیره در این جلسه ضمن تشکر و قدرداني از تلاش همه همکاران روند پيشرفت بانک را بسيار مطلوب ارزيابي کرد و بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران در ۷ ماهه سال ۹۶ با رشد ۴۲ درصدي منابع ، حايز رتبه برتر جذب منابع قرض الحسنه در ميان بانك ها شده است.
پدرام با اشاره به پتانسیل های استان قزوین در زمینه جذب منابع، مشارکت کليه پرسنل استان را در مقوله بازاريابي خواستار شد و اضافه کرد: تلاش در زمينه جذب منابع و بازاريابي و توجه به سوددهي شعب، وظيفه تک تك همكاران است و اين موضوع بايد در تمامي كاركنان نهادينه شود.
در ادامه، نجدی مدیر امور استانها نیز ضمن تاکید بر موضوعات مطرح شده، جذب منابع را شريان اصلي و حياتي دانست و توسعه بانکداري الکترونيک، اشاعه حسابهاي جاري و توجه به اصول مشتري مداري را از جمله راهكارهاي تقويت منابع بانك برشمرد.
مدیر امور استانها بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی براي معرفي و گسترش طرح هاي جديد بانک نظير پيوند مهر ايران، تداوم مهر، انگيزش مهر و... اشاره کرد و بيان داشت: بايد همه کارکنان با مشاركت در سامانه پيشنهادات، سبد محصولاتي بانك را تقويت كنند.
در این جلسه، فرجی مهمانداررییس اداره کل توسعه سرمايه انساني بانک نيز ضمن ارايه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقاء رفاهيات کارکنان اظهارداشت: روند حركت به سوي سيستمي شدن فعاليتهاي اين اداره آغاز شده و اميدواريم تا پايان سال جاري صندوق بهداشت و درمان كاركنان بانك راه اندازي گردد.
در پایان، آمار عملکرد بانک به تفکیک شعب توسط میرزا عبداللهی ها مدير شعب استان قزوين ارايه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه هاي جذب منابع، كنترل مصارف، وصول مطالبات و بانكداري الكترونيك تشريح شد.