کد خبر: ۷۴۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
همین چند روز پیش بود که آرش برهانی در مصاحبه ای گفت 300 میلیون از طلبش را به استقلال می بخشد و آن را هزینه تیم های پایه می کند.
برهانی چگونه 2 میلیارد طلبکار شد؟به گزارش خبرداغ ، شاید آن روز کسی از خودش سوال نکرد بازیکنی مثل آرش برهانی که از فوتبال هم خداحافظی کرده چرا باید این رقم سنگین را ببخشد؟

 

 اصلا مگر او چقدر طلب دارد از استقلال که 300 میلیونش را می خواهد خرج تیم های پایه کند؟

 

کاشف به عمل آمد که  آرش؛ 2 میلیارد و 300 میلیومان تومان از استقلال طلبکار است. رقمی فوق العاده سنگین که نشان می دهد در سالهای گذشته استقلال به لحاظ مالی چگونه مدیریت شده است.

 

 به راستی چرا بازیکنی مثل برهانی باید معادل چنین رقمی از استقلال طلبکار باشد؟ مدیران وقت استقلال چرا اجازه دادند مطالبات برهانی به این سطح برسد؟ بی انضباطی مالی و ایجاد بدهی برای باشگاه ها متاسفانه همواره از هنر مدیران بی هنر فوتبال ایران است.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: