کد خبر: ۷۴۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۷
تیم منتخب استان های گلستان، خوزستان و اصفهان در بازی نهائی این دوره از مسابقات توانست با نتیجه 4 بر 1 تیم منتخب فارس و بوشهر را شکست داده و عنوان قهرمانی را بدست آورد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: تیم فوتسال استان تهران در ضیافت پنالتی توانست تیم منتخب استان های گیلان و مازندران را شکست داده و عنوان سومی را از آن خود کرد
همچنین: در این دوره از مسابقات هشت تیم منتخب از سراسر کشور در قالب تیم های؛ استان تهران، منتخب استان های فارس و بوشهر، منتخب استان های گیلان و مازندران، منتخب استان های گلستان، خوزستان و اصفهان، منتخب استان های خراسان رضوی و هرمزگان، منتخب استان های کرمانشاه و ایلام، منتخب استان های خراسان شمالی و کرمان و منتخب استان های آذربایجان شرقی، قزوین و زنجان حضور داشتند.
گفتنی است: جدول کامل عناوین تیم‌ها و میزبانی طی 14 دوره بدین شرح می‌باشد.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: