کد خبر: ۷۴۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۴۷۹
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس حرف های جالبی در مورد قلیان کشیدن فوتبالیست های امروزی به زبان آورد.
از ترس فتوشاپ کارها می ترسم به رستوران بروم/ شایعه قلیان کشیدن فوتبالیست ها را باور نمی کنمبه گزارش خبرداغ ، محمد پنجعلی درباره حواشی ایجاد شده در خصوص قلیان کشیدن چند بازیکن لیگ برتری اظهار داشت: به عقیده من، اشتباه اصلی را کمیته اخلاق مرتکب شد که این خبر را رسانه‌ای کرد. تا زمانی که این کمیته از چیزی مطلع نشده بود نباید آن را در بوق و کرنا می‌کرد. در هیچ جای دنیا به این شکل با یک ورزشکار برخورد نمی‌شود.

 

وی افزود: اگر هم چنین خبری صحت داشته باشد که نباید رسانه‌ای شود. من شخصاً چنین رفتارهایی را برای بازیکنان نمی‌پسندم چرا که الگوی جامعه هستند. مسئولان، افرادی را محکوم کردند قبل از اینکه از آنها سوال شود. از طرفی، امروز به راحتی با فتوتوشاپ، عکس قلیان را کنار فردی قرار می‌دهند، بازیکن صبح از جایش بلند می‌شود و ناگهان با اخباری مبنی بر قلیان کشیدنش روبرو می‌شود. با این حساب ما هم می‌ترسیم جایی برای شام خوردن برویم از ترس اینکه سیگار زیر لب‌مان بگذارند به جای شام! من نمی توانم این اخبار را به راحتی باور کنم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: