کد خبر: ۷۴۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۳۵۸
مهاجم پرسپولیس با ناراحتی شدید ایران را ترک کرد.
منشا با دلخوری از ایران رفتبه گزارش خبرداغ،مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در حالی بامداد امروز ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که به خاطر عدم دریافت حق‌وحقوقش از مسئولان باشگاه پرسپولیس بسیار ناراحت بود.

 

منشا قبل از دربی با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار مطالبات عقب افتاده خود شد و به او قول دادند قبل از تعطیلات لیگ بخشی از طلبش را پرداخت خواهند کرد که این اتفاق رخ نداد.

 

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس حتی تا ظهر دیروز و قبل از بازی تیمش با سایپا پیگیر پول خود بود تا دست پر به تعطیلات برود که این امر انجام نشد.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس به منشا اعلام کرده‌اند که اوضاع مالی این باشگاه اصلا مساعد نیست و به این خاطر باید مدتی را صبر کند. منشا قرار است شنبه به ایران برگردد تا در دور جدید تمرینات سرخپوشان حاضر باشد.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: