کد خبر: ۷۴۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۳
سعید صالحی فرماندار شهرستان سامان درجلسه شورای مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: پست بانک ایران بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در زمینه رونق طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در روستاها نقش محوری دارد.
فرماندار شهرستان سامان: پست بانک ایران در رونق بخش کشاورزی در روستاها نقش محوری دارد
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه این جلسه بر ضرورت نصب و استقرار دستگاه‌های خودپرداز (ATM) با توجه به وضعیت روستاهای شهرستان سامان و صنعت گردشگردی آن تأکید و این مهم را حرکتی ارزشمند از سوی پست بانک‌ ایران دانست.
همچنین بهنام یزدانی مدیر شعب پست بانک استان چهارمحال و بختیاری درجلسه مذکور با اشاره به ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی و خدمات جدید آن، به تبیین ظرفیت‌های این بانک در راستای رونق تولید و ثبات اشتغال پایدار این شهرستان در زمینه‌های باغداری و گردشگری پرداخت.
وی درپایان درخصوص طرح نصب 1000دستگاه خودپرداز توسط پست‌بانک ایران درسطح روستاهای کشور اظهارداشت: در راستای این طرح درحال حاضر تعداد سه دستگاه خودپرداز در روستاهای یاسه‌چاه، گرمدره و چم چنگ نصب و به بهره برداری رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: