کد خبر: ۷۴۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۷
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اين بانک گام هاي شايسته اي براي توسعه خدمات الکترونيك برداشته است و مي توان آن را در پرداخت تسهيلات اينترنتي پيشگام دانست.
بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشگام پرداخت تسهیلات اینترنتيبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در بازديد از غرفه ايبِنا در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات درباره فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران در زمينه بانکداري الكترونيك، اظهارداشت: اين بانك به دليل اينكه با آحاد مردم در ارتباط است بايد بيش از ساير بانك ها در زمينه بانكداري الكترونيك فعاليت داشته باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه ما به دنبال توسعه بانکداري الكترونيك هستيم، افزود: خوشبختانه تاكنون در زمينه بانكداري الكترونيك فعاليت چشمگيري داشته ايم كه يكي از اين اقدامات پرداخت تسهيلات به صورت غيرحضوري و الكترونيكي است.
وی در این باره توضیح داد: متقاضیان براي دريافت تسهيلات در بانک قرض الحسنه مهرايران مي توانند همه موارد و فرآيندهاي دريافت تسهيلات را به صورت اينترنتي انجام دهند و تنها در آخرين مرحله به شعبه بانک مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: