کد خبر: ۷۴۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در چهارمین روز از بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات کشور از غرفه هاي رسانه‌هاي خبري اين نمايشگاه بازديد و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.
بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از بیست و سومين نمايشگاه مطبوعاتبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری در بیست و سومين نمايشگاه مطبوعات از غرفه شبکه خبري اقتصاد و بانك ايران (ايبنا) و ساير خبرگزاري ها، مطبوعات و پايگاه هاي خبري بازديد كرد و ضمن تشريح گام هاي موثر صورت گرفته براي توسعه بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
معرفی سبد محصولات، توضیح طرح های تسهیلاتي (همچون تداوم مهر، انگيزش مهر، پيوند مهر ايران) و همچنين فعاليت هاي انجام شده در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي بانک (مانند: توزيع ۳۳ هزار بسته آموزشي وبهداشتي ميان دانش آموزان مناطق محروم و حمايت از مددجويان سازمان هاي کميته امداد، بهزيستي و زندان ها و ... ) بخشي از موارد مطرح شده در اين نشست ها بود.
شایان ذکر است، در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پايگاه خبري)، ۷۰ رسانه غيرسراسري (محلي، منظقه‌اي و استاني) و بيش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتي حضور دارند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادي، ۸۰ رسانه فرهنگي و هنري، بيش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصي، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دين و انديشه به نمايشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: