کد خبر: ۷۴۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۶۷
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنتن دهی تلفن همراه در برخی از مناطق شهر آبادان دچار مشکلات بسیاری بوده و مختل است که باید برای حل این مشکل تلاش شود.
آنتن‌دهی تلفن همراه در آبادان مختل است
به گزارش خبرداغ ، جلیل مختار در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص دریافت عوارض توسط منطقه آزاد اروند از زائران فعلا اظهار نظری ندارم زیرا براساس گفته مسئولان منطقه آزاد اروند، دریافت این عوارض قانونی است.

وی افزود: مسئولان منطقه آزاد اروند دلیل اخذ این عوارض را دلیل مهیا بودن زیرساخت‌های لازم از جمله نصب گیت‌های ورودی و خروجی و دیگر زیرساخت‌ها عنوان می‌کنند اما باید این مساله بررسی شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق گفته مسئولان منطقه آزاد اروند، مبلغ عوارض اخذشده با مدیریت خود منطقه آزاد برای سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه خواهد شد.

مختار ادامه داد: به دلیل عدم توزیع قبوض تلفن توسط شرکت مخابرات مردم برای دریافت قبض مجبور هستند به اداره پست مراجعه کنند و این مساله برای آنها مشکل‌ساز شده است.

وی گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از مناطق شهر آبادان دچار مشکلات بسیاری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: