کد خبر: ۷۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۶۳
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دو جریان سیاسی کشور تا انتخابات آینده وقت دارند که نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف شان را اصلاح کنند.
مصباحی مقدم:جریان های سیاسی کشور تا انتخابات آینده نقاط ضعف خود را اصلاح کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،غلامرضا مصباحی مقدم ، اظهار کرد: به نظر من باید همه توجه داشته باشند که مسائل را از راه های قانونی و معقول و متعارف حل کنند و تا زمانیکه می توان از این طریق مشکلات را برطرف کرد آنها را توسط رسانه ها به حاشیه ها تبدیل نکنیم.

وی ادامه داد: این پرونده هم می توانست پیش از اینها زمانی که شورای نگهبان به صورت ظاهرا محرمانه ای موضع خود را نسبت به پرونده سپنتا نیکنام و استفاده از اقلیت های مذهبی در شوراهای شهر و روستا مطرح کرد برطرف شود.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: نباید گذاشت چنین مساله ای ایجاد شود، انتخابات صورت بگیرد و شخصی به دیوان عدالت شکایت کند، دیوان عدالت استعلام کند و دوباره این پرونده مطرح شود و انعکاس بین المللی پیدا کند.

مصباحی مقدم با اشاره به فرصت پیش روی دو جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف خود تا انتخابات آتی، تصریح کرد: فرصت خوبی پیش روی جریان های سیاسی کشور ما وجود دارد تا بتوانند احیانا ضعف ها و اشتباهات خود را مورد مطالعه قرار دهند و کاری کنند تا نقاط ضعف شان اصلاح شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: