کد خبر: ۷۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۸
مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست و من مطمئنم ۳ امتیاز را از این تیم می‌گیریم.
مطمئنم پرسپولیس را شکست می‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست و من مطمئنم ۳ امتیاز را از این تیم می‌گیریم.

 

امید خالدی در مورد غیبتش در بازی روز سه‌شنبه با پرسپولیس گفت:‌متأسفانه در این بازی حساس من سه اخطار و محروم هستند و نمی‌توانم به تیمم کمک کنم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و هواداران زیادی دارد اما سایپا هم یک تیم خوب است که بازیکنان قهرمان زیادی دارد و برای این بازی کاملاً آماده هستند. دوست داریم در این بازی به پیروزی برسیم.

 

وی در مورد اینکه چرا سایپا در چند هفته اخیر موفق نشد، گفت‌: برخی چیزها را نمی‌توان گفت در برخی از مسابقات هم از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. اگر اینگونه نمی‌شد اکنون تیم ما یکی از ۳-۴ تیم اول جدول بود. در بازی با فولاد، سپیدرود و پارس جنوبی جم از اشتباه داوری ضربه خوردیم. اما مطمئن باشید سایپا در بازی با پرسپولیس پیروز خواهد شد. زیرا ما حق‌مان را از فوتبال می‌خواهیم و حق هم گرفتنی است. اکنون هم هنوز هیچ‌ چیز برای ما تمام نشده و تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است.

 

خالدی در مورد اینکه در غیاب او خط دفاع سایپا می‌تواند مهاجمان قدرتمند پرسپولیس را کنترل کند، گفت: بله. بازیکنان ما با تمرکز بالایی در میدان حاضر خواهند شد و حریف را هم به دقت آنالیز کرده‌ایم بنابراین پیروزی دور از دسترس ما نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: